Moje zdjęcie
Biblioteka szkolna w Gimnazjum nr 6 im. Wojciecha Korfantego w Rudzie Śląskiej ul. Gwarecka 2

poniedziałek, 30 listopada 2015

Wyzwanie czytelnicze

beelive

Książka "Gwiazd Naszych Wina" autorstwa Johna Greena

John Green napisał tą książkę z myślą o swoich nastoletnich czytelnikach, ja jestem jedną z nich. Książka opowiada o dramacie romantycznym, o miłości postawionej na wiele prób. Główni bohaterowie to Hazel Grace i Gus Waters. Hazel miała 16 lat. Chorowała na raka, miała nadopiekuńczych rodziców, którzy oddaliby za nią własne życie. Hazel i Gus mieli inne spojrzenie na czerpanie z życia pełną garścią. Nastolatków łączy podobne doświadczenie, choroba. Łączy ich również zamiłowanie do książek. Przypadkowe spotkanie, a tak wiele znaczyło. Książka ta udowodniła mi, że miłość i śmierć to nie tylko sześcioliterowe wyrazy. Oznaczają one również wzloty i upadki. Czytałam wiele książek o miłości oraz śmierci, ale żaden autor nie ujął tego tak precyzyjnie jak autor John Green. Wszystkie łzy wylane podczas czytania tej książki były tego warte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz