Moje zdjęcie
Biblioteka szkolna w Gimnazjum nr 6 im. Wojciecha Korfantego w Rudzie Śląskiej ul. Gwarecka 2

piątek, 8 marca 2013

Dzień piąty

Piątkowy temat to RUTYNA. Monika bez dłuższego zastanawiania się uznała, że "nauka, nauka, nauka...". Od razu zapachniało mi wielką literaturą:) Modelką Moniki została kolejny raz najlepsza koleżanka Ola:
Dziewczyny nie zapomniały nawet o wkręceniu we włosy ołówków, bo podobno w czasie uczenia czasem się to zdarza.
Obie zdecydowanie zostały pozytywnie wkręcone w fotografowanie.
Dzisiaj, na dużej przerwie, mają powstać dwa kolejne zdjęcia. Sama jestem ciekawa co wybiorą tym razem:)

5 komentarzy:

  1. Moja Jagna często ma ołówki we włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam osoby z ołówkami we włosach

    OdpowiedzUsuń
  3. No dosłownie przypomniały mi się daaawneee czasy :) Tyle że ja bez ołówków... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bez ołówków, uwaga wkręcam testowo długopis, bo ołówka nie mam pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ! moją rutyną jest zbliżająca się matura ;/

    OdpowiedzUsuń